„A szerződéskötés jogi hátterének korrekt és megnyugtató biztosítása nálunk elengedhetetlen feltétel.”
Az ingatlanközvetítői irodák által nyújtott hagyományos szolgáltatásokon túl Mi, biztosítjuk az ingatlan közvetítésétől kezdődően, az értékesítéshez szükséges adásvételi szerződés elkészítésén és megkötésen keresztül, a tulajdonjog ingatlan-nyilvántartásba való bejegyzését.
Ezen teljes körű szolgáltatás során, a tevékenységünk kezdetétől, az ügyfeleink érdekét legjobban elősegítő, szakszerű jogi tanácsadást biztosítunk, amely kiterjed az ingatlanok átruházása során felmerülő polgári jogi, ingatlanjogi, adó- és illetékszabályok ismertetésére, az adásvételi szerződés elkészítésére és ellenjegyzésére, az ingatlan tehermentesítésére vagy elővásárlási nyilatkozat beszerzésére.
Fő szabály szerint az ingatlan, tehát a ház, és a lakás tulajdonjogának átruházása ügyvéd vagy közjegyző közreműködéséhez kötött folyamat. Az ingatlan adásvételi szerződés, vagy az ingatlan ajándékozási szerződés érvényességéhez nélkülözhetetlen ugyanis egy ingatlan ügyvéd által ellenjegyzett, vagy közjegyző által hitelesített okirat. Ennek hiányában a szerződés érvénytelen. Ilyen okiratra van szükség minden ingatlant érintő jog vagy kötelezettség (pl. haszonélvezeti jog) ingatlan-nyilvántartásba történő bejegyzéséhez, vagy annak törléséhez is.
Az kollegánk ügyvédi szolgáltatásának tartalma:
Az ügyvédi közreműködés az adás-vételre kerülő ingatlan 1%-ba kerül.
Irodánkat Dr. Fodor Cecília ügyvédnő és Dr. Haraszti Lajos képviseli.
Tel.: +36-24-423-510
Cím: (2300 Ráckeve, József A. u. 4.)
Immár 25 éve foglalkozom ingatlanok értékesítésével, hasznosításával. Számomra megrendelőim megelégedettsége a legfontosabb, valamint, hogy együtt örüljünk közös sikereinknek. Rugalmas munkaidő beosztásom elősegíti, hogy az Ön időbeosztásához is igazodva intézhessük az ingatlanközvetítést.
Szeretettel várom megtisztelő érdeklődését!